close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד לאלף את הכלבים והחתולים בהצלחה

מערכת שורשט תשרי, תשפב15/09/2021

כן, גם אם חשבתם שאילוף חתולים הוא בלתי אפשרי, הנה כמה טיפים של מקצוענים לאילוף כלבים וחתולים.

תגיות:
הבנת גזעים שונים של חיות מחמד כמו גם המאפיינים ודפוסי ההתנהגות שלהם חשובה מאוד מבחינת אילוף חיות מחמד. אם יש לכם כלב או חתול, ייתכן שתרצו לדעת כיצד לאלף אותם. כלב שמתנהג היטב מהווה מקור גאווה עבורכם. מצד שני, אם יש לכם חתול, ייתכן שתהיה לכם אותה מחשבה גם לגבי אילוף חתולים וכדאי להכיר כמה טיפים שיעזרו לכם במשימה.

כלבים הם בעלי חיים נקיים באופן טבעי ועם הכשרה מתאימה ניתן לגרום להם ללמוד לשמור על ניקיונם. מכאן שהם יצטרכו ללמוד את המיומנויות הדרושות בכדי לאפשר לכם חיים נקיים וקלים כבעלים שלהם. ישנם מגוון רחב של גזעי כלבים בעלי התנהגויות
ומאפיינים שונים. הם צריכים להיות מאומנים כדי ללמוד את הכישורים הדרושים שיהפכו את החיים המשותפים איתם לקלים ונוחים.

חשוב לציין שאתם לומדים קודם כל על ההתנהגות הדרושה של הכלב שלכם ולאחר מכן מאמנים אותו ללמוד את הכישורים הרצויים הללו. אם אתם רוצים כלב שמתנהג כחיית המחמד שלכם, קחו אותו לשיעורי אימון כדי ללמוד את ההתנהגות הדרושה בצורה יותר מקצועית.

להלן מספר עצות מצוינות שיעזרו לכם בהתנהגויות בסיסיות של הכלב והחתול שלכם:
תצפית היא הפרס הטוב ביותר. שימו לב לכל תנועה והבעת פנים של כלבכם לפני שאתם נותנים פקודות. תלמדו להכיר את האסטרטגיות שלו ואת המוח שלו.
השתמשו בשפת הגוף והבינן את האסטרטגיה של חיית המחמד שלכם.
• השתמשו בטון הדיבור הרצוי. נשים טובות במתן פקודות באופן טבעי ונשים בדרך כלל פחות מחמירות בטון מאשר גברים.
• אל תחזרו על פקודה.
לעולם אל תפעילו כוח כדי לאמן את הכלב או החתול.
שימוש בכלים ובציוד הנכון, חשוב בתור התחלה למצוא גדר אילוף כלבים שתהיה תוחם וכלי שיעזור לכם במיוחד בשלבים בהם מדובר בגור צעיר.
בעת מתן פקודות כמו "לשבת" או "לעמוד", השתמשו במחוות הידיים הנכונות.
הבעת פנים - זו יכולה להיות אחת החולשות או היתרונות החשובים והחזקים ביותר של בעלי חיות מחמד, הן נוטות להכניס את הפה לפרצוף מאושר בעת מתן פקודות. לפעמים בעל כלב זכר מתכוון לכך שהוא אינו רציני ואינו מקשיב. אם כן, שנו את תנועת היד שלכם למשהו שאומר את אותו הדבר.
נסו הן פקודות מילוליות והן אותות ידיים.
ללמד פקודות אחת אחת. התחילו עם הפקודה ואם הוא יבין את זה, עברו לפקודה הבאה.

דבר אחד חשוב לזכור הוא שאסור לכם לכעוס ולצעוק על חיית המחמד שלכם בזמן אימון. אם אתם כועסים וממשיכים לצעוק, אז הוא יתבלבל ולא יבין. פשוט היצמדו לפקודות וודאו שתגמלתם אותו על שעשה את הדבר הנכון. למרות שניתן ללמוד את רוב הפקודות תוך זמן קצר, טריקים ומיומנויות עשויים להימשך שבועות ואפילו חודשים. ברגע שהכלב שלכם שולט בפקודה אז לימוד אחת חדשה הוא בעצם משב רוח. אבל לפעמים זה לוקח רק כמה שעות וכמה דקות. סבלנות היא מפתח אחד לגרום לכלבכם ללמוד פקודות חדשות. אם אתם שומרים על כלל אימוני המקסימום של 10 דקות ביום, זה אמור לקחת לא יותר משבועיים עד שלושה כדי לראות שיפור משמעותי בהתנהגות הכלב שלכם. המשיכו כך בלילה ובסוף השבוע עם לא פחות מ -4 שעות בכל פעם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה